Adresy email odróżniają klientów od siebie nawzajem. Logujesz się w sklepie, podając adres email i hasło, które podasz tutaj.
My (Zoo Mamy Kamy) również wysyłamy emaile związane z kontem (takie jak powiadomienia o stanie zamówienia, emaile z resetem hasła i inne) na podany adres email. Z tego powodu musimy przechowywać Twój adres email, gdy pozostajesz naszym klientem.
Inne pola profilu, które mogą być obecne na tej stronie lub nie, są przechowywane razem z Twoim adresem email. Możemy wykorzystać te informacje do skontaktowania się z Tobą, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Niektórzy członkowie naszego personelu i / lub sprzedawcy, którzy sprzedają produkty w naszym sklepie i korzystają z panelu administracyjnego, mogą mieć dostęp do twoich danych. Cenimy twoją prywatność, więc dostęp do danych odbywa się na zasadzie "niezbędnej wiedzy" w celu obsługi sklepu. Na przykład sprzedawca odbiera dane tylko wtedy, gdy zamówiłeś coś od nich, aby sprzedawca mógł zrealizować to zamówienie.
Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz już korzystać z naszego sklepu i chciałbyś dane osobowe usunięte z naszej bazy danych (lub jeśli chcesz uzyskać wszystkie dane osobowe powiązane z Twoim kontem), wyślij wiadomość email na adres sklep@zoomamykamy.pl.
Jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe dane zostały niewłaściwie wykorzystane, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego. Jesteśmy zobowiązani na mocy ogólnego rozporządzenia UE w sprawie ochrony danych, aby poinformować Cię o tym prawie; w rzeczywistości nie zamierzamy niewłaściwie wykorzystywać twoich danych.